Contact

Telefoonnummer

035 – 588 8899

Email
Afspraak maken

Contactformulier/

schade melden

Veel gestelde vragen

Hoe meld ik schade aan mijn voertuig?
  • Allereerst stelt u uw verzekeringsmaatschappij op de hoogte van de schade.
  • Neem telefonisch contact met ons op en maak een afspraak.
  • Wij regelen vervolgens de financiële afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij.
Mag ik mijn auto overal laten repareren?

Ja, u mag uw voertuig overal laten repareren tenzij uw polisvoorwaarden anders aangeven. U kunt altijd bij ons terecht, ook als uw verzekeringsmaatschappij niet is aangesloten bij A.A.S. Wij helpen u graag bij het in orde maken van de administratieve afhandeling met de verzekeringsmaatschappij en herstellen uw voertuig weer in perfecte staat.

Welke extra service kan ik bij verwachten?

Wij willen u graag ontzorgen waar mogelijk. De volgende extra service wordt standaard door ons geleverd:

  • Klanttevredenheid staat voorop
  • Haal- en brengservice
  • Gratis vervangend vervoer
  • 4-jaars Focwa-garantie op de herstelwerkzaamheden
  • 24-uurs service
Kan het kwaad dat ik een ster of scheur in mijn voorruit heb?

Indien u een ster in uw voorruit heeft is dit niet gevaarlijk of schadelijk. Wel raden wij aan om een transparante sticker op de ster in uw voorruit te plakken zodat er geen vocht of vuil in kan komen. Deze stickers zijn bij ons verkrijgbaar.

Voor advies over ruitschade en bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.

Adres

Zeverijnstraat 14A
1216 GK Hilversum

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag
08.00 – 17.30
Zaterdag op afspraak